Nederlandse Rotsplanten Vereniging
LEDENPAGINA   WORD LID!

HOME    OVER    NIEUWS    FOLIUM ALPINUM    ZAADDISTRIBUTIE    FORUM    FOTO    CONTACT

Zaterdag 7 maart 2020, 10:00 uur
Ledenvergadering

Kassencomplex Botanische Tuinen Utrecht. Harvardlaan 10 Utrecht. Entree via de achteringang

We willen vooral degenen die nog nooit op een ledenvergadering geweest zijn, aanmoedigen om toch eens langs te komen. Het lijkt wellicht wat saai die notulen en verslagen maar het is toch heus een leuke en gezellige dag. We beginnen met het vlot doornemen van het bestuurverslag, notulen e.d. Voor de geïnteresseerden kunnen alle verslagen/stukken via het inloggedeelte van onze website gedownload worden. Voor de niet digitalen onder ons zijn deze op te vragen bij secretaris Joost zoals in het FA vermeld staat. De diverse commissies geven een kort verslagje over het afgelopen jaar. In de pauze is er volop gelegenheid om met elkaar te praten en kunnen er planten gekocht en geruild worden. Ook hebben we een leuke verloting van rotsplantjes aan het eind van de pauze. Na de pauze hebben we onze traditionele ledenvergaderinglezing, deze keer gehouden door Joost Riksen. Lunch zelf meenemen voor koffie en thee wordt gezorgd

Een tour door het noordoosten van Zuid-Afrika
Dit is een lezing die de onvoorstelbare natuur van dit land laat zien, aangevuld met een beetje cultuur. Aan bod komt het groot wild in de vele natuurparken, met daarbij een grote verscheidenheid aan vogelsoorten die er voorkomt. En natuurlijk een groot aantal planten dat er groeit in de overweldigende en zeer verschillende landschappen.